/

Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі: Дата журналистика дегеніміз не? (үшінші күннің қорытындысы)

209 рет қаралды

Қарашаның 18-інде “Мінбер” журналистерді қолдау орталығының ұйымдастыруымен “Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін жазудың ерекшеліктері: ERG мысалында” тақырыбында Павлодар өңірінің журналистеріне арналған тренингтің үшінші күні аяқталды. Қатысушылар дата журналистика ұғымымен танысып, тапқан деректерінен дата оқиға жасаудың жолдарын үйренді. Машина оқи алатын деректер дегеніміз не, оны өңдеудің жолдары, excell таблицасымен жұмыс істеу секілді тың дағдыларды жасауға машықтанды. Медиа тренер – Қазақстандағы дата журналистика мектебін қалыптастырушы  Асхат Еркімбай. Шараға Павлодар өңірінде әртүрлі медиада қызмет етіп жүрген 20 журналист қатысуда. Шара “ERG Komek” корпоративтік қорының қаржылай қолдауымен өтіп жатыр.

Жауап беру

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Соңғы жазбалар

Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі: Қазақстанның ең ірі салық төлеушілері кімдер? (Ақтөбе, екінші күннің қорытындысы)

Желтоқсанның 1-інде  “Мінбер” журналистерді қолдау орталығының ұйымдастыруымен “Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін жазудың ерекшеліктері: ERG мысалында” тақырыбында Ақтөбе

Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі: Ақтөбедегі “Темір жол” ауруханасы қаншаға сатылды? (Бірінші күннің қорытындысы)

Қарашаның 30-ында “Мінбер” журналистерді қолдау орталығының ұйымдастыруымен “Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін жазудың ерекшеліктері: ERG мысалында” тақырыбында Ақтөбе

Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі: Датаға анализ жасауды үйрендік (Қостанай өңірі бойынша қорытынды)

Сонымен “Мінбер” журналистерді қолдау орталығының ұйымдастыруымен өтіп жатқан “Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі” тренингтер сериясының екіншісі, Қостанай облысының