//

YouTube қазан айында 20 миллард рет қаралған

902 рет қаралды

Виртуаль әлемінде анализ жасайтын “ComScore” сайтның ең жаңа межесіне негізделгенде Google байрағына қарасты YouTube бейнетұғырының қазан айындағы көрілім саны 20 миллиард ретке жеткен. Бұл сан бүкіл әлемдегі барлық адамның YouTube-ке үш реттен шығып видео көргенімен бірдей болған.

ComScore статистикасында көрсетілуінше YouTube-тың көрілу саны нақты 20,933,113,000 адам ретке жеткен. Бұл сан YouTube-қа тіркелген әрбір адамның орташа есеппен аталған сайтта 7 сағат уақытын өткізеді деген сөз. Таң қаларлық тағы бір жайт, әлемге әйгілі әлеуметтік желі Facebook осы ретте қолданушылары жағынан екінші орынға түскен. Тіпті тұрақты қолданушыларының өзі осы әлеуметтік желіні тек 18 минуттарын ғана жұмысап қарайды екен. Ал, дәл осы статистика жүргізілген мерзімде көрілім саны жағынан үшінші орынға музкалы-видео тұрғыры Vevo тұрақтаған. Төртінші орынға Microsoft торабы тұрса, онан кейінгі реттерге Viacom Digital видео порталы, Yahoo, AOL, NBC сайттары тұр. Hulu мен Tumer Digital байнетұғырлары жеке-жеке 9 және 10-шы қатарда тұрған.

Айта кетерлік тағы бір жайт, сараптама жасау барысына Vevo мен Hulu сайттары желілі жарнамашылар ең көп жарнама берген, әрі, сол жарнамалары ең көп көрілген сайттар болып бағаланған.

Дайындаған: М.Ә

Парақшамызға жазылыңыз

Жауап беру

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Соңғы жазбалар

Қателік кімнен кетті? Балалар ақыны Қуат Әдістің өлеңін өзгенің атымен жариялаған “Алматыкітап” кінәні “Балдырған” журналына жауып отыр

“Алматыкітап” баспасынан 2 сынып оқушыларына арналып дайындалған “Әдебиеттік оқу 2022” кітабына қатысты желіде дау туды. Баспагерлер

«Зорлық-зомбылыққа ұшыраған әйелді күйеуімен татуластырмақ болған»: «Хабар» арнасындағы “Бірақ…» ток шоуы жабылды

 Кеше «Хабар» арнасындағы «Бірақ…» ток-шоуына тұрмыстағы зорлық-зомбылықтан зардап шеккен шымкенттік әйел кейіпкер боп келді. Бағдарлама жүргізушілері